søndag 7. juli 2013

Mitt Cavtat


Vi har vært på ferie
i deilige sydenlandet

Minnen er maaaange 
og gode, 
og av og til sier et bilde
mer enn tusen ord.

Jeg har derfor latt dette innlegget bli
en visuell beskrivelse av vår ferie.
Litt vanskelig siden jeg knipset over 500 bilder på turen

Vårt paradis


...og vårt retro hjem de neste 10 dagene


 På vei til stranden







Vi "rented a boat" en dag


...og dro på oppdagelsesferd til øyene i havet


Restaurantbesøkene
om kveldene
er en viktig del av turen
 for store og små

Middelhavsmaten lever opp til sitt gode rykte
når man har slike krydderhyller


Denne var ikke på min tallerk...



19 nydelige mennesker til bords 
hver kveld

Her 
mette og gode
og på vei til den... 


...udiskutable desserten :-)


Før vi tar turen rundt 
og "myser" på 
den sjarmerende byen












Vi lengter tilbake


Men gøy å komme hjem
når disse venter i postkassen.


Ekte "klogger"
med såle av tre 
som kjennes akkurat ut som
 treskoene fra mine barndoms sommre





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar