mandag 22. juli 2013

Ninni naturfotograferer

...enda mer.


Og mer blir det sikkert. For nå har jeg fått blod på tann. Eller blitt bitt av basillen. Eller noe sånt.

For når man er på ferie litt andre steder enn hjemme, og har god tid i tillegg, ser man ting med litt nye øyne.
Og enda mer inspirert ble jeg når jeg fant denne boken i butikken en regnværsdag i hjembygda mi.




Veldig kjekk lesing. Som jeg må bruke laaang tid på å lese (sammen med bruksanvisningen på kameraet mitt...) :-)

Men bilder kan man jo ta uansett  om man er "utdannet" eller ikke.



Hjemme! Der borte



Kjekt med lekekameraeffekt

Og reflekser i vannet





Alle bildene er fra Flor og Fjære, barndomsbygda og min mors deilige hage.

Kanskje burde jeg også skrevet noe om kamerainnstillingene på hvert bilde, men SÅ langt er jeg ikkke kommet ennå!

Så nå ønsker jeg meg bare nytt speilreflekskamera og fotokurs ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar