onsdag 17. april 2013

Dårlige og gode dager


Ikke som i ekteskapet, men som i hverdagen.

Idag hadde jeg forventet en dårlig dag. En uproduktiv og lat innedag, tilbragt på/ i sofan. Fordi onsdagene etter nattevaktshelg og kontordag på tirsdagen alltid er sånn. Så i dag hadde jeg tatt høyde for at "slik er det" og ikke planlagt noe som helst husmorfaglig. Men etter ca 20 min. med øynene knepet igjen ble det ikke slik. Jeg flyttet meg heller ut på terassen og lå der og SVETTET I BIKINI (eller bh, da. Giddet ikke bytte...). 

Og sånn får man jo energi og godt humør av!

Så godt humør at jeg rett og slett satt en en brøddeig!
Og tok meg en dusj.
Så ble jeg i enda bedre humør når jeg konstanterte at brøddeigen hevet likevel!

Og nå kommer Handymannen min hjem, og kaffen er klar!

Fortsatt god dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar