søndag 21. april 2013

Bloggeettertanke...

...eller bloggeerfaring??

Var i utgangspunktet "liga hållen" til heile blogginga, og begynte mest "for løye". 
For min egen del, som en slags dagbok. Eller minnebok fra hverdagene mine. 

Jeg har enda ikke fortalt til en levende sjel at jeg blogger. Bortsett fra til Handymannen (eller ektemannen) min da. Men vi er jo sjelefrender (eller noe sånt? ;-) 
Uansett, til tross for denne tausheten har likevel bloggen min i skrivende stund blitt vist 108 ganger!! Og jeg nekter å tro at ektemannen min har vært innom så mange ganger. Så noen andre har tydeligvis interesse for meg og mitt.

Spennende
 (eller skummelt??)

Samma det, jeg liker uansett dette og kommer nok til å fortsette en stund til. Skal se jeg forteller det til noen andre etter hvert også....

En annen ting jeg lurer veldig på, er om alle verdens bloggere er selvlærte?

Så mange der ute som har så fancy-looking blogger. OK, det var noen videoinstrukser når jeg logget meg på første gang, men SÅ da? Det går fremdeles i prøving og feiling og utforskmetoden, m.a.o selvlæring... Så bloggen blir nok mer fænsy etter hvert, ting tar bare litt tid. Jeg HAR nemlig andre ting å gjøre også ;-)

En av tingene jeg er blitt mer interessert i etter bloggedebuten min er bla. fotografering. Før sto mitt søte, lille Canon Ixus kamera ALLTID på auto. Men etter hvert som jeg begynte å dokumentere hverdagene mine, begynte jeg også å knappe på kameraet. Og oppdaget massevis av stilige funksjoner! Fant etter ca. 7 år ut at jeg bla. kunne ta bilder i sort-hvitt og vidvinkel... 

...og sånn med bare en farge og resten i grått.

Aner jeg en ny hobby??

Og ja! Jeg vet at et av påskuddene for å starte blogg var interiør og sånn. Det kommer snart.

Ha en tankefull kveld videre, hvem du nå er :)


Har jeg foresten en rosablogg, siden den er rosa (veldig søt farge)?

Kanskje ikke, sånn pr. definisjon. Blir veldig lite mote og sminkestoff her. 
Ingenting, faktisk.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar