mandag 8. april 2013

Påskeferie. Check!

En laaang og magisk påskefeiring er offisielt over. 

Litt jobbing, mye fri, litt venner, mye familie, pittelitt snø, MYE sol!! Kort oppsummert.
Jeg har fått energien tilbake og vært på joggetur, startet nye strikkeprosjekter og fått masse fregner :-)

Hadde i hodet mitt et langt og beskrivende innlegg om hele påskeferien min, men tror ikke jeg gidder å ramse opp det likevel. Ordene ovenfor sier det meste. Og bildet nedenfor. Hi-hi...

Jada, jeg er med her.


 For min del forlenget vi påsken ved å dra på hytta til svigers i helga. 
"Vi pakker lett, truser og tannkoster, og så kan ungene bare dra i de de står og går i på skolen - det er jo så fint og varmt om dagene."
Vel, det har vært sooool hver dag de siste 4 månedene, bortsett fra den dagen vi var på hytta... Da var det snøstormbyger hele dagen. Litt kjedelig når poenget med å dra på hyttelandet er å være ute på brygga og fiske og leite etter krabbe.  

Men veldig kjekt å "innvie" hyttesessongen likevel. Når vannet fremdeles er frosset og vi må tilbake til utedoen, når tante Moster innviterer på nybakte skillingsboller og kaffi og når man må sitte inne og spille familiespill ved peisen fordi det snør sidelengs ute. Hyttelykke!



Og i dag skinner sola igjen fra knallblå himmel og jeg skulle ikke på jobb likevel. 
Hverdagslykke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar