onsdag 1. mai 2013

Ninni Naturfotograf


1. mai og jeg er selvutnevnt flaggsjef i bygda. Det betyr at jeg må ha klokka på og være ute kl. 08.00. Potensielt god start på morgenen, men som regel stiller jeg klokka på 07.55 og kjører de ca. 500 meter med nedoverbakke i halvsøvne. 

Men i dag var det andre boller og nye tider! 

Vekkeklokka på 07.00 (!!), litt kaffi og strikketøy før jeg dro på meg treningstøy. Jeg tok også med meg fotoapparatet for å ta noen fin bilder underveis. Fikk ideen av andre bloggere og instagrammere, og syns den var glimrende :)

Hva skjuler seg bak de syv blåner?

Veien videre


Ikke like idyllisk overalt....


Ups! Måtte pluselig ta en liten omvei her :(

På den toppen skal jeg en annen gang :-)

Veldig kjekt å ta bilder, men det må jo sies at treningsutbyttet blir jo kraftig redusert når man må stoppe for å knipse hele tiden... 
Så heretter blir det nok ikke kamera i lommen på joggetur. Men alltid på gåturen :)

Deilig start på dagen var det uansett!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar