torsdag 2. mai 2013

Kreativitet


Ikke hos meg. Jeg er lite kreativ.
 Men min eldste datter har derimot denne fantastiske egenskapen! 
Se bare hva hun kom med i dag!


Helt selvspikret, selvmalt og til og med blomstene har hun vært på det lokale hagesenteret og handlet, helt alene og for sine egne penger, slik at hun kunne overraske meg :-)
Slikt rører en ukreativ mor meget!
Snufs <3



Et annet bevis på kreativitet og skaperglede er når hun (ganske ofte) plukker blomster. Da holder det ikke bare å plukke en neve blomster. Neida, man lager da en dekorasjon av det!

Og er det ikke utrolig hva en kvast med Tuhja og noen gresstuster kan gjøre med unselige 
små krokuser?
Genialt enkelt.

Glimt fra vinduskarmen på rommet hennes som for tiden fungerer som tomatdrivhus


 Disse røska hun med seg fra en eller annen SFO-tur i fjor sommer - slik at hun kunne plante de hjemme.


Her har hun vært på plantasjen og shoppet planter og frø til de tidligere omtalte drivhusene. Ble visst altfor lenge å vente på den treige mora si, så da så hun anledningen og heiv seg med når 
naboen
dro på handletur.... 

Og det vanket flere gaver i kveldinga

Både til meg og...


...til lillesøster som fikk drømmefangeren hun lenge hadde ønsket seg.
Håndlaget på SFO

Hva mer kan man ønske seg?

Ingenting :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar