fredag 31. mai 2013

Litt mer hage




Det skal ikke bli noen hageblogg dette her, altså.
 Men jeg blir bare i godt humør når det er sånn deilig vær ute og jeg går rundt i hagen og ser på at det som bare var grått og tørt og livløst for bare noen uker siden nå vokser og blomstrer som bare det.


Og blomstrende blomster er jo fine motiver når jeg vil leke litt med kjekke kamerafinesser.


Plutselig nå oppdaget jeg "lillesøster" nederst i venstre hjørne.
Morsomt med frø :-)


Blomar dette også.
Bare de ikke står i min hage...


Disse står heller ikke i min hage.
Men jeg blir i veldig godt humør av å se på dem :-)


Med morgendugg 


Og under skjer stadig!
Hortensia in spe


Litt plagsom
men veldig nyttig.

Denne ble lillemora vår veldig fasinert av når vi to hadde laaang frokost på terrassen i dag morges.
Her sitter den og "spiser" på stolene våre.
Og den kom igjen og igjen.
Måtte jo bare ta bilde av den


Og dagens høydepunkt var når størstejenta 
endelig
kunne høste sitt første drivhusjordbær!

Så NÅ er det sommer!

På ekte :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar